wtorek, 20 marca 2018

#13 Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach


#13 Dziewczyna z tatuażem na lędźwiach 



  • tytuł oryginału -The girl with the lower back tattoo
  • data wydania - 2 marca 2018
  • ISBN - 9788365601858
  • liczba stron- 352
 

Poznaj niesamowitą historię kobiety, której największą bronią jest cięty dowcip. Amy Schumer, słynna aktorka komediowa, stund-uperka i jedna z najbardziej wpływowych kobiet Ameryki, bez tabu opowiada o rodzinie, dyskryminacji kobiet, seksie oraz absurdach sławy.
Ten komediowy geniusz w spódnicy śmieje się ze wszystkich, ale przede wszystkim z siebie. A wszystko po to, by publiczność się uśmiechnęła i poczuła lepiej. Ta książka zabierze cię w podróż życia Amy: od kelnerki do dziewczyny z okładki Vogue’a.




Co ja myślę o tej książce ?? Czemu tak późno o niej pisze ?

Musiałam przemyśleć co napisać o tej pozycji . Na początku do około 100 strony nie mogłam przez nią przejść, robiłam 3 podejścia do niej i za 3 udało mi się skończyłam szybciej niż myślałam.  Dlaczego się tak stało już wam wyjaśniam , nie mogłam się utożsamić z naszą Amy Schumer .





Na początku bardzo przeszkadzała mi wulgarność w książce w najmniej potrzebnych momentach nie nazwała bym tego pamiętnikiem , są to faktycznie urywki z życia bohaterki która opowiada o problemach poważnie i boleśnie , lecz także z dowcipem . Bardzo ta odsłona mi się podobała w tej książce . Amy faktycznie ujęła wiele serc swoimi historiami , zgadzam się niektóre też mi zapadną w pamięci , ale odniosłam wrażenie że niektóre zostały stworzone sztucznie – bardzo sztucznie ze to mi się nie kleiło – to według mnie wielki minus tej książki . 



Ale to moje odczucia co do tej książki , to wy musicie ją przeczytać i ocenić .

Bardzo was zachęcam do tego bo jestem bardzo ciekawa waszych opinii .

Jeżeli macie te pozycje podeślijcie linki do swoich opinii i bardzo chętnie się z nimi zapoznam





Moja ocena 6/10

http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/dziewczyna-z-tatuazem-na-ledzwiach/#


Za możliwość przeczytania dziękuje Wydawnictwu Kobiecemu




 

2 komentarze:

  1. Jakoś mnie ta książka do siebie nie przekonuje. Do tego ta okropna, moim zdaniem, okładka całkowicie mnie zniechęca do sięgnięcia po tę lekturę.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . Owszem okładka nie należy do najlepszych . Ale treść ciekawa .... Jak dla mnie ;)

      Usuń