wtorek, 13 lutego 2018

#8 Kredziarz PRZEDPREMIEROWO



#8  Kredziarz C.J. Tudor

  • Tytuł oryginału:"The Chalk Man"
  • ISBN:9788380156760
  • Liczba:stron 384
  • Wydawnictwo:Czarna Owca
  • Premiera: 28 lutego 2018



Upalne lato 1986 roku. Dwunastoletni Eddie i jego banda spędzają wakacje jak typowe nastolatki – jeżdżą na rowerach, budują szałasy w lesie, biją się z miejscowymi łobuzami. Wszystko zmienia się w dniu tragicznego wypadku, do którego dochodzi w wesołym miasteczku. To wtedy Eddie po raz pierwszy spotyka Kredziarza i poznaje nową zabawę opartą na rysowaniu kredowych ludzików. Coś, co wydawało się niewinną grą, wkrótce doprowadza przyjaciół do makabrycznego znaleziska – w głębi lasu odkrywają rozczłonkowane zwłoki...



Trzydzieści lat później, gdy zbrodnia wydawała się już dawno wyjaśniona, Eddie i jego przyjaciele nieoczekiwanie otrzymują listy z kredowymi rysunkami. Muszą ponownie zmierzyć się z ponurą przeszłością. Czy latem 1986 roku sprawa faktycznie została rozwiązana? Kto tak naprawdę był katem, a kto ofiarą?



C.J. Tudor mieszka w Nottingham, w Anglii, z partnerem i ich trzyletnią córką. W przeszłości pracowała jako copywriterka, prezenterka telewizyjna, lektorka. „Kredziarz” jest jej pierwszą powieścią.






Jak na debiut jestem naprawdę pod wrażeniem ta książka zostawia wielka pustkę  w głowie.
A dlaczego wykreowane postacie jak i nasz kredziarz są postaciami nie tuźnikowymi rzadko się spotyka aby one były tak wyraziste , a treść każdej strony aż tak zaskakiwała .
Można by było domyślać się zakończenia – ale nie!!! Zakończenie nie jest dokładnie określone autorka zostawiła nam pole do popisu i do możliwości zmierzenia się z sytuacją , tak . Chce abyśmy sami doszli do wniosku kto był winny tych sytuacji ?!

Kredziarz to pełną para thriller .

Po przeczytaniu nie można przestać o tym myśleć.

Każde słowo jest przemyślane każda strona coraz bardziej wywołuje w nas niepokój .

Każdy z bohaterów różni się charakterem psychiką co naprawdę działa na korzyść tej książki , autorka powoli wprowadza nas w akcję . I to nie jest beznadziejne .

Jest to świetna pozycja która ma cudowną okładkę i grzbiet.

Teraz czekamy tylko na oficjalną premierę .
Ja proszę więcej takich książek.





Moja ocena 8/10




Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania 





2 komentarze:

  1. Bardzo interesuje mnie ta książka. Trafiłam na różne opinie o niej, ale zdecydowanie przeważają te pozytywne. Dlatego z wielką chęcią i ja poznam ukazaną w niej historię.
    Pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez bardzo zaciekawiła i nie zawiodłam sie na niej .
      Bardzo ją polecam ;*

      Usuń