środa, 1 sierpnia 2018

#35 Pamiętnik diabła - Adrian Bednarek


#35 Pamiętnik diabła -  Adrian Bednarek


  • Cykl: Kuba Sobański (tom 1)
  • Wydawnictwo: Novae Res
  • Data wydania marzec 2017
  • ISBN 9788380834644
  • Liczba stron 440



Witaj w moim idealnym, pozbawionym wad świecie. Mam dwadzieścia dwa lata i wszystko, czego mógłbyś zapragnąć. Idealną dziewczynę jak z okładki, popularnych znajomych, samochód swoich marzeń, penthouse na ostatnim piętrze i perspektywę jeszcze lepszej przyszłości przed sobą. Jestem z tych, którym życia zazdroszczą inni. Tak opisze mnie każdy, kto choć raz mnie widział. A jaki jestem naprawdę? Ci, którzy mieli okazję się przekonać, nigdy nie będą mogli opowiedzieć swojej historii. Żądze siedzące we mnie są tak wielkie, że nie potrafię oprzeć się pokusie ich zaspokojenia. A zawsze dostaję to, czego chcę. Jeżeli wierzysz w niebo i piekło, to ja jestem ludzkim odbiciem diabła. Przedstawiam Ci mój pamiętnik. Gdy go przeczytasz, nic już nigdy nie będzie takim, jakim dotąd Ci się wydawało. Odważysz się?








Ta przeszłość musi być mało wartościowa, skoro nie jest przyszłością.


Czy wiecie że może to za rogiem ktoś na was czyha ??

Zastanawiasz się czy ktoś z Twojego grona znajomych może być seryjnym mordercą ??





Kuba Sobański młody mężczyzna,studiujący prawo.

Co się stało w przeszłości że,tak  młody człowiek zmienił się w seryjnego mordercę .

Dlaczego włada nim taki demon .



Kuba mieszkaniec apartamentu w Krakowie,bardzo błyskotliwy i mądry.Posiadający bardzo duże zaplecze finansowe jak jego znajomi . Imprezy , wieczorne kluby,panienki i narkotyki to jego codzienność lecz , nie zawsze .



Kuba to także morderca który , masakruje ciało kobiety doszczętnie aby zaspokoić swoje rządzę z nieopisaną i chorobliwą przyjemnością .

Wyróżnia się tym od innych morderców że skrupulatnie wykonuje zaplanowane rzeczy i ofiary też nie są przypadkowe a przy tym jest bardzo ostrożny . Każda nowa zdobycz jest analizowana jej całe życie, co robi,czym się zajmuje,czy posiada współlokatorów,obserwacja to jego ulubione hobby .



Nasz główny bohater wylewa tyle krwi w książce że nie możecie przestać czytać mimo to że chwilami mamy dość krwawej rzeźni.

Kuba po pewnej śmierci dostaje pseudonim „ Rzeźnik Niewiniątek „



Narracja pierwszoosobowa w tej książce to świetny pomysł , z kartki na kartkę wczuwamy się w Kubę  w jego myśli odczucia , stajemy się nim i czytając Pamiętnik Diabła czujemy jakbyśmy to robili . To jest świetne .

Mnie osobiście książka bardzo przypadła do gustu , chodź czy ta tematyka książek jest do tego idealna ?!

Mój mózg po przeczytaniu tej książki zamienił się w żelki a co będzie przy następnych  nie mogę się doczekać . 




Moja ocena 10/10 

Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania 







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz