wtorek, 28 listopada 2017

Collen Hoover - Confess

"Boje się że nigdy nie przestane porównywać mojego życia bez niego , jakie życie prowadziłam z Nim " 


To moje drugie spotkanie z tą autorką ! I nie jestem zawiedziona ! Wręcz przeciwnie książka roztrzaskała mnie na małe kawałeczki !!!!

Jest ciekawie napisana każdy rozdział opowiada Owen bądź Auburn ! Wtedy jesteśmy wstanie lepiej zrozumieć i poznać naszych bohaterów !

Bohaterowie drugoplanowi też są bardzo fajnie rozpisani w tej powieści . 
Książka porusza faktycznie masę problemów z którymi człowiek się boryka na co dzień , nie są na silę umiejscowione w książce jak niektórzy autorzy robią. 
Mamy tutaj piękną opowieść o Szczęśliwej / Nieszczęśliwej miłości do mężczyzny dziecka a także miłości od pierwszego wejrzenia tak bym to nazwała ! 
Owen- to bardzo nieszczęśliwy człowiek próbujący znaleźć miejsce na ziemi , swoje emocje wyraża malując , jest to bardzo utalentowany człowiek , prowadzi galerie która jest otwarta raz na miesiąc w czwartek . Czy nasz malarz znajdzie miejsce dla siebie ? 

Auburn -  nieszczęśliwa kobieta i matka która próbuje walczyć o to co kiedyś zostało jej odebrane , stara się ze wszystkich sił a czy jej to wyjdzie ??? 


Przez całą książkę nic nie jest oczywiste uczucia Auburn do Owena , a relacje Auburn z Treyem  ! 
Nasza główna bohaterka ma wiele tajemnic które z biegiem czasu zaczynają być dla nas oczywiste , jej szczera miłość do Adama jest piękna , kiedy odnajduje podobne uczucie niestety zaczynają się problemy , które nie wróżą nic dobrego . 
Auburn w pewnym momencie się poddaje z powodu dobra Aj-a !
 I w tym przypadku okazuje się ze miłość szczera i prawdziwa jest wstanie przezwyciężyć każdy problem !

Na pewno w tej książce nie przepadałam za Treyem ! - na początku wydawało mi się że chce dobra Auburn , gdy jednak okazało się ze jednak nie i próbuje wykorzystać pewne sytuacje przeciw niej i sobie ją podporządkować . Na pewno przestałam go lubić , na końcu książki wszystko się wyjaśnia  i wszystko układa się w całość !

Czytając końcówkę książki uroniłam wiele łez , i książka według mnie jest jak najbardziej godna uwagi !!!!
A ostatnie słowa Adama do Owena wryły mi się w pamięć :
" Myślę że Ona jest Twoim przeznaczeniem nie moim "


Serdecznie zapraszam was do przeczytania tej książki !!! Ja na pewno do niej wrócę nie raz !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz