poniedziałek, 12 marca 2018

#12 Anti-stepbrother. Antybrat



#12 Anti-stepbrother. Antybrat

  • tytuł oryginału Anti-stepbrother
  • data wydania 19 stycznia 2018
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece




Kiedy ojciec Summer bierze ślub, do jej rodziny dołącza Kevin, syn macochy. Choć w praktyce jest jej przybranym brat, dziewczyna nie może powstrzymać fascynacji chłopakiem. Nie łączą ich więzy krwi, ale Summer nie miałaby nic przeciwko, gdyby połączyło ich uczucie.

Kiedy Kevin jedzie do college’u, dziewczyna bez wahania podąża za nim. Zdaje sobie sprawę, że młody mężczyzna nie narzeka na brak powodzenia, ale to ona chce być tą jedyną. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje Cadena Banksa, znajomego z bractwa Kevina. Faceci nie pałają do siebie sympatią. Mimo to Summer przerzuca zainteresowanie na wytatuowanego, umięśnionego i piekielnie seksownego Cadena.

Na kim ostatecznie skupi się Summer?


Antybrat – od razu mnie zaciekawił a czytając opis wiedziałam ze będzie to fajna lekka książka . nie pomyliłam się książkę się czytało super , mino tego ze schemat książki był jak większości i wiadomo było co się w niej stanie a także jakie będzie mieć zakończenie J
Mi czytało się ja szybko i przyjemnie .
Bohaterowie wykreowani tzn. Summer i Caden są dość mocnymi postaciami w tej książce , nie poznajemy od razu ich wszystkich tajemnic , i problemów – tylko stopniowo , co tej książce według mnie daje duży + .  Osoby które są tam jeszcze i brat przyrodni Kelvin cały czas nam towarzyszą.
Sama historia jest ciekawa jak na taką młodzieżówkę. 
Problemy młodzieży i próba ich rozwiązania jest całkiem ciekawa.
A ja tak samo jak Głowna bohaterka zakochałam się w Cadenie.

Mnie osobiście książka przypadła do gustu i nawet popłakałam się w pewnych momentach ze śmiechu .
 Fajny czaso-umilacz
!!
Polecam te książkę jak najbardziej 

Moja ocena 7/10 



2 komentarze:

  1. Ta książka jest tak bardzo w moim stylu, że to aż straszne. Z przyjemnością po nią sięgnę jak tylko wpadnie w moje ręce.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) Daj znać jak przeczytasz co o niej myślisz :)

      Usuń