czwartek, 7 czerwca 2018

#23 L.A. Casey Dominic


L.A Casey - Dominic



  • Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
  • Cykl: Bracia Slater (tom 1)
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
  • Tytuł oryginału Dominic
  • Data wydania 5 października 2017
  • ISBN  9788365740663
  • Liczba stron  488








UWAGA! OSTRZEŻENIE!

Jeśli nie tolerujesz dominujących i zaborczych mężczyzn, Dominic NIE jest dla ciebie. Jeśli nie lubisz pewnych siebie kobiet, które są zimnymi sukami, Dominic NIE jest dla ciebie. Jeśli nie lubisz postaci, które nie potrafią utrzymać nerwów na wodzy, Dominic NIE jest dla ciebie. Przede wszystkim, jeśli nie lubisz postaci, które DUŻO PRZEKLINAJĄ i bez cenzury mówią, to, co myślą Dominic NAPRAWDĘ NIE jest dla ciebie.

Bronagh Murphy wie, czym jest ból po stracie. Kiedy była mała, jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Od tej pory trzyma innych na dystans. Ma już dość cierpienia. Wychodzi z prostego założenia – jeśli nie będzie rozmawiać z ludźmi ani wdawać się z nimi w relacje, zostawią ją w spokoju. Właśnie tego chce.

Kiedy spotyka Dominica Slatera zupełnie niechcący robi dokładnie to, co najbardziej go pociąga. Uparcie go ignoruje. Dominic jest zdezorientowany – zazwyczaj wszyscy skupiają na nim uwagę. A już na pewno WSZYSTKIE. Wszystkie z wyjątkiem pięknej, ale zimnej brunetki.

To wystarczy, żeby Dominic jej zapragnął. A jedynym sposobem na zaspokojenie pragnień, jaki Dominic zna jest siła.

Dominic zdobywa to, czego pragnie.






Raczej atak fizyczny. Uderzyłaś mnie, pamiętasz?
Mruknęłam.

-To ty próbowałeś siłą odebrać mi ciastka! Sędzia by to zrozumiał i jeszcze podziękował za to, że nie zrobiłam ci większej krzywdy.”



Uwielbiam te serię !!!
To jest kurwa dobre ! Od kiedy dostałam I Tom do ręki pochłonęłam go dosłownie jakby mi tlenu brakowało !! Czy to jest możliwe ? Opis książki jest 1000 % strzałem w 10 . Dominic i Bronagh to bohaterowie wykreowani najlepiej na świecie !
Ona niby taka niewinna lecz w środku skrywa pazurek .
On Cham , arogant pewny siebie laluś z duszą aniołka . Czy jest możliwe takie połączenie ??
TAK jest to się nazywa para wybuchowa .
Są oni bardzo wyrazistymi bohaterami , dawno się z takimi nie spotkałam.
W tym tomie poznajemy wszystkich bohaterów Braci Dominica , siostrę Bronagh.

Od początku autorka zaczyna nas więzić w swoim świecie i łakniemy kolejnych stron , i kolejnych …..

Pokazuje nam dotychczasowe życie Braci Slater i Bronagh Murphy.

Autorka fajnie wplotła wątek sensacyjny w tak dobre romansidło. Styl pisania i wulgaryzm nadają tej książce charakteru .

Każde z nich ma podłoże dlaczego się tak zachowuje , w trakcie czytania zaczyna nam się wszystko wyjaśniać .

Nie chce spoilerować wiec więcej nie pisze .

Chcecie przeczytać świetną serię młodzieżową ???
Sięgnij po te . Naprawdę godna polecenia .





Moja ocena 8/10

2 komentarze:

  1. Czytałam i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tą książką. Nie spodziewałam się, że będzie poruszać inny wątek niż romantyczny, a tu prawie kryminał się wkradł. Z chęcią przeczytam pozostałe książki z serii.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta pozycja przypadła do gustu , chodź jedni nie podzielają naszego zdania :)

      Usuń