czwartek, 10 maja 2018

#19 Farba – Wojtek Miłoszewski


#19 Farba – Wojtek Miłoszewski

  • Cykl: Wojna.pl (tom 2)
  • Wydawnictwo: Grupa Wydawnicza Foksal, W.A.B.
  • Data wydania 9 maja 2018
  • ISBN 9788328053618
  • Liczba stron 640



Kontynuacja Inwazji, bestsellerowej powieści sensacyjnej Wojtka Miłoszewskiego. Polska przegrywa wojnę, a Rosjanie reaktywują dawną potęgę, przywracając Imperium Rosyjskie. Nowe władze rozpoczynają powszechną rusyfikację, wprowadzając swoją administrację oraz walutę, starają się również kontrolować każdy obszar życia polskich obywateli.

Polacy przeciwstawiają się takim działaniom i tworzą organizację niepodległościową, próbując walczyć z okupantem. Administracja rosyjska kontratakuje, coraz bardziej zacieśniając wszechobecne kontrole i dokręca śrubę terroru, aresztując nocami rzesze polskich mieszkańców.





Nie czytając 1 tomu , przeczytałam tom 2 .
Bałam się że nie będę wiedziała co się działo i nie przebrnę przez te książkę . Lecz dostałam małą niespodziankę , na początku książki dostałam zarys co się działo w 1 tomie i dzięki temu mogłam przejść przez książkę .


Co mogę powiedzieć o niej ??

Bohaterowie przez autora są rewelacyjnie nakreśleni . Jak i pozytywne postacie i negatywne . Są przedstawieni z dużą dozą humoru .

Miejsce akcji jest fenomenalnie umiejscowione . Jestem pełna podziwu w jaki sposób Wojtek Miłoszewski to zrobił !
Autor celnie wszystko opisywał . Cała sytuacja i historia która została stworzona jest tak realistyczna . Oby ta sytuacja się nigdy nie miała miejsca . 


Książkę się czytało dobrze . Śmiałam się sama do siebie w niektórych momentach . Jest napisana przejrzyście i bardzo realistycznie . Więc od razu można się wczuć w historię .
Książkę się pochłania , od pierwszych stron .

Czułam duży niedosyt po skończeniu tej historii bo nie wiem co się stało z bohaterami …

Kiedy będzie 3 tom Ja się pytam?!





Moja ocena 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Wab za możliwość z zapoznaniem się z tak ciekawą historią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz