wtorek, 26 czerwca 2018

#25 Seria Mafijna. K.N.Haner Piekielna miłość

 
#25 Seria Mafijna. K.N.Haner  Piekielna miłość 


  • Cykl: Seria Mafijna (tom 2)
  • Seria: Editio Red
  • Wydawnictwo: Editio

Nicole



Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił?



Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.




Marcus



Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej.


Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość.






Kontynuacja tomu I i powiem wam że po takim zakończeniu pierwszej części musiałam czytać drugą . A dlaczego ? Już wam wyjaśnię .

Po skończeniu miałam wiele pytań do treści ... 
Ci się stanie z Nicole czy zdarzy ją uratować ? 
co z dzieckiem ? zabiorą go jej czy dadzą żyć z dzieckiem spokojnie w wiezieniu domowym ? 
Czy Aleksander ją kocha ? czy to zwykłe porachunki  ?  
Czy Marcus zaufa głosu serca i już nigdy jej nie wypuści z ramion bezpieczeństwa 
 ?
Jak zakończy się ta szalona historia o miłości ?? 



Moim kompasem jest Nicole, która każdego dnia uczy mnie nowych rzeczy. I już nie raczkuje w sprawie... 

W zakazanym układzie poznajemy naszych głównych bohaterów i co ich tak pociągnęło a nawet kto aby zostać szefem mafii . Co się musiało stać aby oni stali się bezwzględni , brutalni , nie licząc się z jakimi kolwiek zasadami moralnymi .  

Nicole jak gówna bohaterka jest ich zbawieniem , w każdym z gangsterów znajduję ciut serca , i zmienia ich z bezwzględnych brutali w .... 
ale ja wam więcej nie mogę powiedzieć na temat książki bo zdradzę każdy szczegół . 
jestem zakochana w tej serii , i tak nawiasem mówiąc narracja naprzemienna bardzo lubię takie książki , nie męczą mnie . 
Zakończenie nie jest takie oczywiste jak nam się wydaje ... 
Ale już nic nie powiem sięgnijcie po nią sami i ocencie ...  <3 





Moja ocena 10/10 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz