środa, 4 lipca 2018

# 26 Bossman – Vi Keeland


# 26 Bossman – Vi Keeland 



  • Tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
  • Tytuł oryginału : Bossman
  • Data wydania : 8 czerwca 2018
  • ISBN : 9788366074026
  • Liczba stron : 326


 




Niesamowita historia z gorącym szefem w roli głównej!
Reese nie wywarła dobrego wrażenia na świeżo poznanym facecie, który udzielił jej reprymendy na korytarzu jednej z nowojorskich restauracji. Ona relacjonowała nieudaną randkę przyjaciółce, a on zwrócił jej uwagę, że to niestosowne i zaoferował jej kilka randkowych porad.

Wściekła Reese wróciła do stolika, ale nie mogła oderwać wzroku od seksownego nieznajomego, który, wszystko na to wskazywało, także był na randce. Arogancki przystojniak najwyraźniej postanowił zabawić się kosztem Reese, ponieważ przysiadł się do stolika dziewczyny i odegrał przed nią i jej partnerem rolę przyjaciela z dzieciństwa.

Kiedy wieczór się skończył, Reese myślała, że już nigdy więcej nie zobaczy tego pewnego siebie faceta. Nie spodziewała się, że mężczyzna, który zwrócił jej uwagę, to Chase Parker,

jeden z najbogatszych ludzi w Nowym Jorku i… jej nowy szef.

Zakazany związek z seksownym szefem jeszcze nigdy nie był tak gorący!




Jak widać po opisie zapowiada się bardzo ciekawa pozycja :) 

Coś na styl 50 Twarzy Greya . I Ta pozycja mi się podoba .
Autorce udało się zrealizować swój plan , czytało się ją szybko i bez jakiej kolwiek chwili przerwy . Wciąga od 1 rozdziału , jest napisana w świetny sposób . Uwielbiam jak tak książką jest napisana , można wtedy się utożsamić z bohaterem/ką . 


A teraz o treści , książka jak każda tego typu jest jak jakiś schemat , można powiedzieć że dość przewidywalna . W pewnych momentach myślałam że mam racje ale nie zawsze ją miałam .
Rola naszej głównej bohaterki Reese jest bardzo dobrze dobrana .
Nie wkurzała mnie ona , miło się czytało kiedy ona była taka zadziorna .
Lubie tego typu zabiegi w książkach , wtedy jest ciekawsza . Podoba mi się że ona się przeciwstawiła każdej sytuacji .
Podobało mi się również kiedy to ona zasiała ziarno miłości w sercu Chasa .


Chase Parker jako główny bohater był dobry . Podobały mi się jego mocne jak i słabe strony .
I bardzo mnie cieszy że stopniowo poznajemy przeszłość Chasa .

Książka zapewnia nam fale śmiechu , złości i łez . Stawia nas pod ścianą i czekamy z napięciem na rozwój sytuacji intymnych które nie są opisane beznadziejnie , ale fantastycznie. Świetnie się czyta , tak dobrze opisaną książkę która nie jest ani wulgarna , ani zbyt cnotliwa .
Dla mnie jest to  fenomenalna pozycja , z ciekawą treścią od świetnej autorki .
I mogę ją z czystym sumieniem polecić ! Tak !



Moja ocena 9/10



Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu .


 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz